Reklamní sdělení
Měj své vlastní webové stránky!https://www.pageride.comMít své vlastní webové stránky nebylo nikdy jednodušší. S PageRide je můžete mít i Vy.
Tvorba webových stránekhttps://blog.pageride.comPoznejte výhody balíčku služeb Premium! Aktivujte si jej na 30 dnů ZDARMA.
E-shop snadno & rychlehttps://www.pageride.comSystém PageRide nabízí moderní e-shop s podporou on-line plateb.

Chcete vlastní poštovní známku ?

Poštovní známky jsou ceniny vydávané v milionových nákladech a mají dlouhou historii. Všechny země světa velmi pečlivě vybírají motivy, které se na známkách objeví. Představit si, že na nějaké zásilce se formou poštovní známky objeví právě vaše tvář, logo či nabídka produktu vaší firmy, byla představa tak trochu z říše jiné planety.

Dnes si můžete nechat zhotovit poštovní známky s kuponem, na který lze "dotisknout" logo firmy, v podstatě libovolnou fotografii nebo vámi určený text. Záleží jen na vás.

Vlastní poštovní známka je známka s motivem, který si sami navrhnete. Bude se jednat o ceninu, kterou pokud budete chtít, můžete uhradit poštovné. Motivem na známce můžete propagovat různé produkty nebo dát povědomí o vaší firmě s tím, že se jedná o praktický doplněk reklamních kampaní.

Známky, které navrhnete, se dodávají ve známkových sešitčích nebo na tiskových listech.
Na tiskových listech můžete mít na známkách až 25 různých motivů, známky ve známkovém sešitku dovolují mít větší prostor pro umístění vašeho motivu a tím jsou vhodnější jako dárkový nebo propagační předmět.


Vlastní známka je samolepicí. Vydává se jako písmenová známka s určenou hodnotou A, E nebo Z. Hodnoty lze na tiskových listech nebo známkových sešitcích libovolně kombinovat. Dále je možné kombinovat orientaci známek na výšku či na šířku.

Pro tisk je minimální náklad 600 shodných tiskových listů. Každý tiskový list obsahuje 25 známek o velikosti 23 x 30 mm.

U známkových sešitků je minimální náklad 1900 kusů s tím, že se jedná o shodné známkové sešitky. V těchto sešitcích je 8 známek formátu 50 x 29 mm.

Cena „vlastních známek“ je tvořena součtem požadovaných nominálních hodnot známek a cenou personalizace jednoho tiskového listu či známkového sešitku, v závislosti na množství odběru a počtu odlišných motivů.